پشتیبانی سایت به چه معناست؟
وبلاگی از جنس محتوا
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 28
:: باردید دیروز : 100
:: بازدید هفته : 129
:: بازدید ماه : 128
:: بازدید سال : 397
:: بازدید کلی : 1299
پشتیبانی سایت به چه معناست؟

هر سایتی که طراحی می شود نیاز به خدمات پشتیبانی سایت دارد. شخصی که از سایت پشتیبانی می کند. این وظیفه اوست که به سایت توجه کامل داشته باشد تا هر مشکلی فورا حل شود. پشتیبانی سایت شامل پشتیبان گیری و بازیابی داده ها، نظارت بر محتوا، به روز رسانی های لازم برای نرم افزار، افزونه ها و افزونه ها، به روز رسانی های امنیتی وب سایت، کنترل وب سایت و نسخه مرورگر و ... می باشد.

اهمیت پشتیبانی فنی سایت بعد از طراحی سایت، اهمیت پشتیبانی فنی سایت، پشتیبانی فنی، پشتیبانی سایت، رویا وردپرس
دلایل اهمیت پشتیبانی سایت

دلایل اهمیت پشتیبانی سایت
1. حفظ چهره کسب و کار
بازتاب عمومی یک وب سایت، کسب و کار و کسب درآمد از فضای اینترنت است. اگر یک وب سایت به درستی نگهداری نشود، به مرور زمان با خطاهای زیاد، اطلاعات قدیمی، لینک های شکسته مواجه می شود. صفحات استفاده نشده و به روز نشدن محتوای سایت به دلیل رویدادهای جاری. همه اینها بازتاب ضعیفی از کسب و کار شما در ذهن مخاطب ایجاد می کند. بنابراین یکی از دلایل اهمیت پشتیبانی فنی سایت حفظ ظاهر سایت و رفع خطاهای احتمالی البته قبل از اینکه به مشتری برسد می باشد.

2. همگام سازی با موتورهای جستجو
یکی دیگر از دلایل مهم نیاز به پشتیبانی فنی سایت، همگام بودن با موتورهای جستجو (SEO) است. در واقع برای کسب درآمد رضایت بخشی از وب سایت خود. شما باید در صفحه اول گوگل و در نتایج جستجوی کاربران به مشتری معرفی شوید. موتورهای جستجو همیشه سایت ها را بررسی می کنند. و ربات های موتورهای جستجو تمامی محتوای سایت ها را بررسی می کنند و بر اساس یک سری الگوریتم های تعریف شده سایت ها را رتبه بندی می کنند.

عدم توجه به سایت باعث می شود در طول زمان در لیست موتورهای جستجو در رتبه پایین تری نسبت به رقبای خود قرار بگیرید. در نتیجه کارایی وب سایت و کسب و کار شما کاهش می یابد.

3. حفظ امنیت وب سایت
فرض کنید شما صاحب یک سایت فروشگاهی هستید و روزانه هزاران بازدید دریافت می کند. اکنون سایت شما با یک باگ امنیتی مواجه می شود که متوجه آن نمی شوید و پس از مدتی تمامی اطلاعات کاربران شما لو می رود. در چنین شرایطی چه اتفاقی برای کسب و کار شما می افتد؟ با سهل انگاری و عدم پشتیبانی فنی سایت در یک ثانیه تمام اعتبار برند خود را از دست می دهید و حتی ممکن است کسب و کار شما از بین برود.

در واقع یکی از ضروریات پشتیبانی فنی سایت حفظ امنیت سایت می باشد. چون سایت پشتیبانی میکنه اقداماتی را برای محافظت از اطلاعات شخصی کاربران در وب سایت انجام می دهد تا از نفوذ هکرها جلوگیری کند.

4. هزینه مناسب پشتیبانی سایت
پشتیبانی فنی سایت با هزینه هایی مواجه است که بسته به نوع قرارداد می تواند ماهانه یا سالانه باشد. اما نکته مهم این است که شما با هزینه مناسب به کسب و کار و فروش خود کمک کنید. در واقع تجربه نشان می دهد که مدیرانی که برای پشتیبانی فنی سایت خود هزینه می کنند، سود زیادی در کسب و کار خود دارند.

5. پشتیبانی محتوایی سایت
یکی از مهمترین اصول بهبود سئو سایت، تولید و بارگذاری محتوا در سایت است. وب سایت ها برای رتبه بندی در موتورهای جستجو نیاز به تولید محتوای منظم و اصولی دارند. از سوی دیگر، تولید محتوای منحصر به فرد و جذاب برای جذب مخاطب و کاربران ضروری است. زیرا بهترین فرصت برای معرفی محصول یا کسب و کار خود و ایجاد اعتماد در ذهن مخاطب، تولید محتوا است. که در نهایت به فروش شما کمک می کند. بنابراین یکی دیگر از ضروریات پشتیبانی فنی سایت، تولید محتوای اصولی برای وب سایت است.

6. رضایت کاربر
همانطور که قبلاً گفتیم، وب سایت شما یک پنجره جهانی به سمت کسب و کار شما است. و تاثیر زیادی بر درک و ارزش محصول یا خدمات شما دارد. یک وب سایت باید در تمام ساعات شبانه روز در دسترس کاربران باشد تا نیازهای آنها را به بهترین و ساده ترین شکل ممکن برطرف کند. بنابراین، همه کسب و کارها باید مشتری محور باشند تا رضایت مشتری و رتبه در نتایج موتورهای جستجو حفظ شود. و به طور مرتب آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط را به روز می کند و با کاربران به اشتراک می گذارد.

7. تجزیه و تحلیل عملکرد سایت
تجزیه و تحلیل عملکرد سایت باعث اهمیت پشتیبانی فنی سایت شده است. در واقع یک بک آپ سایت با ابزارهای مختلف ترافیک وب سایت و استفاده از داده ها و داده های سایت وظیفه دارد. ثبت و تجزیه و تحلیل رفتار کاربر با تجزیه و تحلیل صحیح بک آپ سایت متوجه خواهید شد. کدام قسمت از سایت شما برای کاربران جذاب تر است یا از کدام صفحات بازدید نمی شود. این زمانی است که به عملکرد سایت خود پی می برید و می توانید سایت خود را بهبود ببخشید.

8. بهبود سرعت سایت
یکی دیگر از دلایل اهمیت پشتیبانی فنی سایت، بهبود سرعت سایت است. سرعت سایت نقش مهمی در حفظ رضایت مشتری و موتورهای جستجو مانند گوگل دارد. اگر سایت شما سرعت خوبی نداشته باشد، کاربر بلافاصله سایت شما را ترک می کند. با پشتیبانی فنی سایت سرعت سایت شما به مرور زمان حفظ می شود و در صورت بروز مشکل به سرعت توسط بک آپ رفع می شود.

tody.ir



تعداد بازدید از این مطلب: 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : پنج شنبه 4 فروردين 1401
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
آخرین مقالات فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید